Arnhem,
24
maart
2013
|
01:00
Europe/Amsterdam

Hyves en NOC*NSF continueren partnership

ARNHEM - NOC*NSF zet de samenwerking met Hyves als Mediapartner voort tot en met Rio 2016. Met Hyves heeft NOC*NSF een mediapartner die met de kennis en expertise van social media een grote bijdrage kan leveren aan het uitdragen van de boodschap van NOC*NSF met name onder de jongere doelgroep. Hyves is een Nederlands sociaal netwerk voor de hele familie.

Maarten Naaijkens, marketing director Hyves: ”We zien op Hyves altijd al een enorme interesse in sport. Dat kwam zeker tot uiting tijdens de afgelopen Zomerspelen. Daarom is het geweldig om ook voor de komende jaren de handen ineen te slaan om sportbeleving bij kids en jongeren een extra impuls te geven. Ik ben er zeker van dat Hyves hier een steentje aan bij kan dragen."

Gerard Dielessen, algemeen directeur NOC*NSF: “Met Hyves willen we in de komende jaren over sport communiceren met jongeren tussen 8 en 15 jaar. Dat helpt ons er voor te zorgen dat zoveel mogelijk Nederlanders van alle leeftijden gaan sporten.”

Over Hyves

Hyves is een Nederlands sociaal netwerk voor de hele familie. Op Hyves ontmoeten vrienden, jong en oud elkaar om te chatten, krabbelen en foto’s te delen. Ook kun je er voetbaluitslagen voorspellen, gamen of muziek luisteren. En natuurlijk wordt altijd een oogje in het zeil gehouden, zodat Hyves een veilige en gezellige plek is om samen te komen.

Over NOC*NSF

Het Nederlands Olympisch Comité* Nederlandse Sport Federatie (NOC*NSF) is de bundeling van de georganiseerde sport in Nederland. De negentig aangesloten landelijke sportorganisaties vertegenwoordigen samen ongeveer 27.000 verenigingen met in totaal ruim 4,7 miljoen georganiseerde sporters.

Als onderdeel van de Olympische beweging bouwt NOC*NSF mee aan een vreedzame en betere wereld. Waarbij zoveel mogelijk mensen naar eigen keuze kunnen sporten in de Olympische geest waarin sportief gedrag wordt bevorderd en de waarden vriendschap, respect en excelleren centraal staan.

Op de foto: Marc de Vries, algemeen directeur TMG Online Media en André Bolhuis, voorzitter NOC*NSF, feliciteren elkaar in Sochi met het voortgezette partnerschap.
NOC*NSF - We winnen veel met sport

Wij dromen van een Nederland waarin iedereen geniet van sport. Want sport is passie, sport verbroedert en sport is gezond. Sport haalt het beste in mensen naar boven, zorgt voor vriendschap en voor respect.Ons doel is er voor te zorgen dat iedereen aan sport kan doen. Wij zorgen voor optimale sportomstandigheden in Nederland. Het gaat ons om meedoen en winnen. Winnen betekent excelleren in sport, medailles halen, maar ook onderzoek doen, mensen stimuleren iedere dag een beetje beter te worden, sport inzetten om obesitas tegen te gaan, Nederland veiliger en socialer maken.NOC*NSF is van en voor de sport in Nederland en is als Olympisch comité verantwoordelijk voor de uitzending van Nederlandse Olympische en Paralympische teams.