Arnhem,
08
februari
2013
|
01:00
Europe/Amsterdam

NOC*NSF gaat partnership aan met CBS en Interbest

ARNHEM - NOC*NSF heeft CBS Outdoor Nederland en Interbest Outdoor Media tot en met Rio 2016 als Mediapartners aan zich weten te binden. CBS Outdoor is specialist op het gebied van buitenreclame op stadsmeubilair zoals abri’s, billboards, stations-, bus- en tramreclame. Interbest is specialist in snelwegreclame via grote billboards bij de drukste knooppunten van Nederland. Guy Grimmelt, marketing director CBS Outdoor Nederland: “Sporters in het algemeen en Olympische sporters in het bijzonder zijn continue ‘on the move’, op weg naar nieuwe doelen, op weg naar de top. CBS Outdoor weet als de buitenreclame exploitant van Nederland mensen die ‘on the move’ zijn aan te sporen een (sportieve) bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van sport en sporters in de breedste zin van het woord. CBS Outdoor is er daarom met recht trots op de succesvolle samenwerking met NOC*NSF tot en met de Olympische Spelen in 2016 voort te zetten.” Meindert van den Heuvel, algemeen directeur Interbest: “Van alle manieren die er zijn om de maatschappij sterker, beter en leuker te maken, vinden we sport de mooiste. We zijn er trots op en zien er naar uit om samen met NOC*NSF sport nog groter te maken.” Gerard Dielessen, algemeen directeur NOC*NSF: “We zijn erg blij dat we samen met CBS Outdoor mensen ‘on the move’ kunnen blijven inspireren met beelden uit de sport. En met Interbest als nieuwe mediapartner hebben we dat uit kunnen breiden met die grote billboards langs de snelwegen. Het is een zeer aantrekkelijke gedachte dat we via deze bedrijven de belangrijkste Outdoor mediaruimte kunnen inzetten in het belang van de sport in Nederland.” Over CBS Outdoor CBS Outdoor is specialist op het gebied van buitenreclame op stadsmeubilair zoals abri’s, billboards, stations-, bus- en tramreclame. Het portfolio strekt zich uit over circa 255 gemeenten (157 concessies). Voor de exploitatie van reclame op treinstations en luchthaven Schiphol heeft CBS Outdoor exclusieve contracten met Schiphol en de Nederlandse Spoorwegen. CBS Outdoor Nederland is onderdeel van CBS International, wat op haar beurt deel uitmaakt van het Amerikaanse mediaconcern CBS Corporation. Over Interbest Outdoor Media Interbest is marktleider in snelwegreclame; groot formaat billboards bij de drukste knooppunten in Nederland. Met een landelijk netwerk van 200 conventionele en digitale billboards worden dagelijks 3,8 miljoen mensen - goed voor ruim 55 procent van de Nederlandse koopkracht - bereikt. Interbest is tevens mediapartner van de Johan Cruijff Foundation en Right to Play. Over NOC*NSF Het Nederlands Olympisch Comité* Nederlandse Sport Federatie (NOC*NSF) is de bundeling van de georganiseerde sport in Nederland. De negentig aangesloten landelijke sportorganisaties vertegenwoordigen samen ongeveer 27.000 verenigingen met in totaal ruim 4,7 miljoen georganiseerde sporters. Als onderdeel van de Olympische beweging bouwt NOC*NSF mee aan een vreedzame en betere wereld. Waarbij zoveel mogelijk mensen naar eigen keuze kunnen sporten in de Olympische geest waarin sportief gedrag wordt bevorderd en de waarden vriendschap, respect en excelleren centraal staan. NOC*NSF heeft voor de komende jaren twee concrete doelstellingen, de sportdeelname in Nederland met 10% verhogen en de Nederlandse topsport in de top 10 van de wereld. Op de foto van links naar rechts: directeur Interbest Meindert van den Heuvel, algemeen directeur NOC*NSF Gerard Dielessen, voorzitter NOC*NSF André Bolhuis en sales director CBS Outdoor Guy Grimmelt.
NOC*NSF - We winnen veel met sport

Wij dromen van een Nederland waarin iedereen geniet van sport. Want sport is passie, sport verbroedert en sport is gezond. Sport haalt het beste in mensen naar boven, zorgt voor vriendschap en voor respect.Ons doel is er voor te zorgen dat iedereen aan sport kan doen. Wij zorgen voor optimale sportomstandigheden in Nederland. Het gaat ons om meedoen en winnen. Winnen betekent excelleren in sport, medailles halen, maar ook onderzoek doen, mensen stimuleren iedere dag een beetje beter te worden, sport inzetten om obesitas tegen te gaan, Nederland veiliger en socialer maken.NOC*NSF is van en voor de sport in Nederland en is als Olympisch comité verantwoordelijk voor de uitzending van Nederlandse Olympische en Paralympische teams.