NOC*NSF en Arko Sports Media sluiten partnership

UTRECHT - Met de ondertekening van het contract tijdens het European Youth Olympic Festival 2013 in Utrecht, is Arko Sports Media (ASM) mediapartner van NOC*NSF geworden. ASM bedient met aansprekende titels een grote groep professionele en vrijwillige deskundigen in de sport. Met deze doelgroep heeft NOC*NSF graag contact, iets waaraan dit partnership een grote bijdrage levert. Gerard Dielessen, algemeen directeur NOC*NSF: “NOC*NSF werkt graag samen met Arko Sports Media. Samen zetten we met succes verschillende vormen van media in, wat ons nieuwe mogelijkheden biedt om ons doel - Nederland sterker maken met sport - te bereiken. Zo werken we op dit moment met ASM aan een kort getekend filmpje, waarin we op een heldere manier uitleggen wat onze bezwaren zijn ten aanzien van de nieuw voorgestelde kansspelwetgeving.” Michel van Troost, directeur Arko Sports Media: “Wij werken al sinds de oprichting van Arko Sports Media in 2001 nauw samen met NOC*NSF. Door die samenwerking nu te concretiseren in een partnership rekenen wij erop dat we gezamenlijk een nog grotere bijdrage kunnen leveren aan de verdere professionalisering van de sport.” Het mediapartnership van Arko Sports Media is een logisch vervolg op de vele projecten die NOC*NSF en ASM tot nu toe samen ondernamen, waaronder boekpublicaties, studiereizen en congressen. Een mooi voorbeeld waarvoor beide partijen eerder de krachten bundelden, is sportmarketingcommunity SPORTNEXT.nl. Over Arko Sports Media Arko Sports Media B.V. is een zelfstandige kwaliteitsuitgeverij van vakinformatie op het gebied van sport. ASM profileert zich op de markten Bestuur & Management, Accommodatie & Beheer, Gezondheid & Beweging, Coaching & Officials, Topsport & Talentontwikkeling, Recreatie & Vrije tijd en Biografieën & Human interest. ASM stelt zich sinds 2001 ten doel het kennisniveau in de sport te verhogen en de kennisoverdracht te bevorderen. De uitgeverij beschikt over een indrukwekkend portfolio, bestaande uit diverse vakbladen en studieboeken, websites, e-zines, multimediale platforms (zoals SPORTNEXT.nl), studiereizen, congressen, Live Sessies en educatieve activiteiten op het gebied van gezonde leefstijl (zoals het project Lekker Fit! voor basisscholen en DOiT voor vmbo-scholen in Nederland). Arko Sports Media is marktleider waar het gaat om het uitgeven van vakinformatie in de sport en heeft naast NOC*NSF een groot aantal opdrachtgevers en partners, zoals landelijke sportorganisaties, lokale, regionale en landelijke overheden, hogescholen, universiteiten, wetenschappelijke instellingen en andere kennisinstituten. Op de foto: Arend Jan Kornet (Arko Sports Media - directeur Recreatie & Toerisme), Gerard Dielessen (algemeen directeur NOC*NSF) en Michel van Troost (Arko Sports Media - directeur Sport).