KNZB versterkt inbreng in Europa

NIEUWEGEIN (KNZB) - De KNZB heeft de afgelopen week tijdens het jaarlijkse congres van de LEN in Lissabon zijn inbreng binnen de Europese zwembond vergroot.

Voorzitter Erik van Heijningen werd herbenoemd als vice-president van de LEN. Daarnaast werden Hans Gerrits Jans (auditor), Cees Rein van den Hoogenband, (voorzitter medische commissie), Frans van de Konijnenburg (schoonspringcommissie), Andida Bouwma, (synchroonzwemcommissie), Andy Hoepelman (waterpolocommissie), Rob Duiven (reglementencommissie), Paul van den Heuvel (zwemcommissie) en Joost Kuijlaars (open water) benoemd.

"Wij zijn trots dat de Europese zwembond de strategie en het beleid dat de KNZB de afgelopen jaren zowel internationaal als nationaal heeft gevoerd, erkent. Op basis van die kennis mogen wij onze expertise laten zien in de diverse commissies," aldus KNZB-voorzitter Van Heijningen.

Foto: Erik van Heijningen (KNZB)