Extra entreekaarten beschikbaar voor Olympische Winterspelen Sochi 2014

ARNHEM - ATP Event Experts, namens NOC*NSF aangesteld als Official Ticket & Travel Agent, brengt extra entreekaarten op de markt voor de Olympische Winterspelen, die worden gehouden van 7 tot en met 23 februari in Sochi.

Aanleiding is een sterk toenemende vraag na het Olympisch Kwalificatietoernooi van december jl. en de Nederlandse schaatssuccessen op het EK Allround in Hamar. Naast langebaanschaatsen zijn er ook entreekaarten beschikbaar voor andere wedstrijden, zoals shorttrack, snowboarden en ijshockey.

De extra entreekaarten worden met ingang van 17 januari, 12.00 uur te koop aangeboden via een speciaal daarvoor ingerichte web shop. ATP Event Experts heeft de entreekaarten ingekocht via haar contacten bij het lokale organisatiecomité en haar relatie met ticket agents in andere landen.

Volgens Jeroen de Roever, Manager Group Sports Strategy, zijn recente schaatstoernooien de directe aanleiding voor de toenemende vraag: “Na het Olympisch Kwalificatietoernooi en het EK Allround is Nederland compleet in de ban geraakt van de komende Olympische Spelen. Wij hebben daarop geanticipeerd door extra capaciteit te creëren en zoveel mogelijk Nederlanders in staat te stellen de wedstrijden te bezoeken.”

Gerard Dielessen, Algemeen Directeur NOC*NSF: "We zijn erg blij dat ook deze Spelen weer op grote belangstelling van het Nederlands publiek kunnen rekenen. Onze sporters verdienen de aanmoediging van zoveel mogelijk landgenoten.”

De entreekaarten kunnen vanaf 17 januari om 12.00 uur worden besteld via de webshop van ATP Event Experts. Daar vinden geïnteresseerden een overzicht van de entreekaarten die nog beschikbaar zijn. De entreekaarten kunnen direct worden afgerekend via creditcard (Visa en MasterCard) en iDeal. Tevens biedt ATP Event Experts haar klanten complete pakketten, inclusief entreekaarten en ondersteuning bij het aanvragen van een visum.

ATP Event Experts heeft sinds 1997 een intensief samenwerkingsverband met NOC*NSF. Niet alleen vervoert en accommodeert de zakelijke reis- en evenementenorganisatie het Nederlands Olympisch en Paralympisch Team, ook heeft ATP al vele jaren ervaring met de verkoop van entreekaarten en het samenstellen van complete arrangementen rondom de Olympische Spelen.

>> Lees meer over Sochi 2014 op www.nocnsf.nl/sochi2014