Badminton Nederland lanceert website voor jeugd

NIEUWEGEIN - Badminton Nederland heeft woensdag, op de Dag van de Jeugd, een gloednieuwe website (www.badminton.nl/jeugd) voor de badmintonnende jeugd gelanceerd met een ware jeugdpremière. Dit gebeurde in sporthal Icoon in Amersfoort, waar BAN de gastheer was van dit feestelijke evenement.

Zo’n zestig jeugdleden tussen de 8 en 16 jaar van BAN woonden de lancering van de nieuwe website bij. Na een korte introductie van de bestuursleden van Badminton Nederland, Marloes van Heteren en Maartje Verheul, was het tijd voor de openingshandeling. Door de shuttle midden in de roos te slaan van een groot scherm werd de nieuwe website geopend.

Met de website wil Badminton Nederland de sport toegankelijker maken voor de jeugd, de ‘look and feel’ met de sport vergroten en tegemoet te komen in de behoefte van de jeugdige badmintonners. Daarnaast wordt het nieuws op de website specifiek op de jeugd gericht.